Administration af andelsboligforening

Når andelsboligforeningen skal håndteres, er det vigtigt, at man har den rigtige administrator. Vores mange investeringer i it-systemer gør, at vi har en nem og ukompliceret administration af andelsboligforening til glæde og gavn for foreningens medlemmer og ikke mindst bestyrelsen. Vi er eksperter i administration af andelsboligforeninger.

Ret&Råd Ejendomsadministration tilbyder:

  • En fast daglig administrator med ansvar for foreningens daglige drift.
  • Rådgivning ved fast tilknyttet advokat og øvrige eksperter.
  • Online adgang til foreningens økonomi og budgetopfølgning.
  • Foreningens egen hjemmeside med adgang for bestyrelse og beboere.
  • Løbende rådgivning om optimering af lån, renter, likviditet og forsikring.
  • En struktureret plan for ejendommens vedligeholdelse i samarbejde med ingeniør.
  • Nem og hurtig tilgængelighed.
  • Elektronisk godkendelse af fakturaer og regninger.

Hvorfor vælge os?

Du skal vælge Ret&Råd Ejendomsadministration, fordi vi siden 1986 målrettet har fokuseret på at levere kvalitetsydelser inden for ejendomsadministration og rådgivning til boligforeninger og ejendomsinvestorer. Vi er i dag 25 ansatte, lokalt forankret i Hovedstadsregionen og administrerer over 75 tilfredse andelsbolig- og ejerforeninger samt bolig- og erhvervsejendomme.

Har du og din boligforening brug for en ny ejendomsadministrator? Så er I meget velkomne til at kontakte os for en uforpligtende snak om, hvilken type administrationsløsning, jeres forening har brug for.

Læs også om administration af ejerforeninger.

Få et uforpligtende tilbud

"*" indikerer påkrævede felter

Områder*
Sæt kryds ved det område du ønsker vi skal kontakte dig indenfor:
Tilmeld dig vores nyhedsbreve
Samtykke*
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.