Når andelsboligforeningen skal håndteres, er det vigtigt, at man har den rigtige administrator. Vores mange investeringer i it-systemer gør, at vi har en nem og ukompliceret administration af andelsboligforening til glæde og gavn for foreningens medlemmer og ikke mindst bestyrelsen. Vi er eksperter i administration af andelsboligforeninger.
Ret&Råd Ejendomsadministration tilbyder:
- En fast daglig administrator med ansvar for foreningens daglige drift.
- Rådgivning ved fast tilknyttet advokat og øvrige eksperter.
- Online adgang til foreningens økonomi og budgetopfølgning.
- Foreningens egen hjemmeside med adgang for bestyrelse og beboere.
- Løbende rådgivning om optimering af lån, renter, likviditet og forsikring.
- En struktureret plan for ejendommens vedligeholdelse i samarbejde med ingeniør.
- Nem og hurtig tilgængelighed.
- Elektronisk godkendelse af fakturaer og regninger.
Hvorfor vælge os?
Du skal vælge Ret&Råd Ejendomsadministration, fordi vi siden 1986 målrettet har fokuseret på at levere kvalitetsydelser inden for ejendomsadministration og rådgivning til boligforeninger og ejendomsinvestorer. Vi er i dag 25 ansatte, lokalt forankret i Hovedstadsregionen og administrerer over 75 tilfredse andelsbolig- og ejerforeninger samt bolig- og erhvervsejendomme.
Har du og din boligforening brug for en ny ejendomsadministrator? Så er I meget velkomne til at kontakte os for en uforpligtende snak om, hvilken type administrationsløsning, jeres forening har brug for.
Læs også om administration af ejerforeninger.
Få et uforpligtende tilbud
"*" indikerer påkrævede felter