Vi er i rivende udvikling og søger derfor en dygtig og engageret advokatsekretær til at indgå i vores team i Glostrup – Ballerup. Hos os får du en selvstændig stilling med stor frihed under ansvar og mulighed for at sætte dit præg på udviklingen i en virksomhed, der har store ambitioner om forsat vækst og fremtidig succes.
Din rolle hos os:
Du vil blive en del af en professionel hverdag præget af kompleksitet og alsidighed. Vi beskæftiger os med en bred vifte af juridiske områder.
Dine arbejdsopgaver omfatter primært:
- Oprette nye sager, og løbende sørge for journalisering af dokumenter og oplysninger
- Varetage skriftlige og telefoniske henvendelser fra bl.a. skifteretten, banker, forbrugsselskaber og arvinger
- Koordinere møder
- Udarbejde breve, boopgørelser og bomødereferater i tæt samarbejde med ansvarlig advokat.
- Arbejde med testamenter, ægtepagter og fremtidsfuldmagter i samarbejde med ansvarlig advokat.
- – Journalisering og administrativ sagsstyring.
Vi har brug for dig, der:
- har kendskab til, og meget gerne erfaring med, behandling af dødsboer fra start til slut.
- Indgående kendskab til testamenter, ægtepagter og fremtidsfuldmagter.
- er struktureret og detaljeorienteret.
- kan arbejde selvstændigt.
- ansvarsbevidst.
- Serviceorienteret.
Hvem er du?:
Vi søger en kandidat, der motiveres af både udvikling og et travlt arbejdsmiljø, samtidig med at du prioriterer struktur og præcision. Vi ser gerne, at du:
- Trives og motiveres af at arbejde selvstændigt og kan tage ansvar for dine opgaver, samtidig med at du værdsætter teamwork.
- Har en naturlig sans for struktur og detaljer.
- Har interesse i og evne til at udvikle samt optimere arbejdsopgaver og processer.
- Er serviceminded og imødekommende i kontakten med både klienter og samarbejdspartnere.
- Motiveres af at udvikle en Advokatvirksomhed i rivende udvikling.
Vi tilbyder dig:
Hos os får du den rette balance mellem frihed og ansvar, og vi prioriterer din faglige og personlige udvikling. Vi tilbyder:
- En selvstændig stilling med fokus på ”frihed under ansvar”.
- God mulighed for at præge din arbejdsdag – her er din indsats medvirkende til udviklingen af firmaet.
- Et fleksibelt arbejdsmiljø med mulighed for individuel tilpasning af arbejdstider.
- Mulighed for faglig efteruddannelse og opkvalificering.
- Gode løn- og personaleforhold, herunder sundhedsforsikring og 5 ugers ferie plus feriefridage.
- Et uformelt og socialt stærkt arbejdsmiljø, hvor vi støtter hinanden fagligt og socialt.
Om Ret & Råd Glostrup – Ballerup
Vi er en moderne og ambitiøs advokatvirksomhed, der tilbyder juridisk rådgivning af høj kvalitet. Vi har stærke lokale rødder i Glostrup og Ballerup, og vi arbejder ud fra en vision om at sætte kunden i centrum gennem en omhyggelig og gennemtænkt rådgivningsproces. Vores team består af engagerede medarbejdere, og vi lægger vægt på et stærkt samarbejde tværs af afdelinger og specialer.
Ret & Råd Glostrup vil løbende ansatte medarbejdere i takt med udviklingen og væksten.
Ansøgning
Vi glæder os til at høre fra dig!
Send gerne din ansøgning og dit CV via e-mail til MKL@RET-RAAD.DK hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte os.
Opstart hurtigst muligt – vi venter dog gerne på den rette kandidat. Bliv en del af Ret & Råd Glostrup – Ballerup, hvor din indsats gør en forskel!