Advokat Henrik Benjaminsen - ny partner i Ret&Råd Fyn

Advokatfirmaet Ret&Råd Fyn A/S udvider partnerkredsen

Advokat Henrik Benjaminsen er med virkning fra den 1. juli 2017 indtrådt i partnerkredsen hos Advokatfirmaet Ret&Råd Fyn A/S.

Henrik Benjaminsen har siden 2014 været ansat i erhvervsafdelingen hos Ret&Råd Fyn A/S, hvor han har været med til at udvikle erhvervsafdelingen til en stærk samarbejdspartner for erhvervslivet på Fyn.

Henrik Benjaminsen rådgiver til daglig en bred vifte af virksomheder på Fyn og har fokus på at yde værdiskabende rådgivning for sine kunder, og agere som en sparringspartner kunderne har tillid til.

Henriks indtræden i partnerkredsen er en del af det glidende generationsskifte der er i gang hos Ret&Råd Fyn A/S. Vi har igennem de seneste år konsolideret os på Fyn, og nu er tiden kommet til, at vi inddrager de yngre kræfter i det fremtidige Ret&Råd Fyn A/S. Henrik har en stærk fynsk profil, og de rette kompetencer til at være med til at forme Ret&Råd Fyn A/S fremadrettet udtaler direktør Mads Sommerlund.

Henrik Benjaminsen er herudover bestyrelsesformand for Odense Bulldogs, medlem af bestyrelsen i Danmarks Ishockey Union og har en tidligere karriere som professionel ishockeyspiller bag sig.

Partnerkredsen består herudover af advokaterne Jess Lykke Gregersen, Palle Thomsen og Mads Sommerlund.
Henriks indtræden i partnerkredsen skal markeres og derfor holder vi reception:

fredag den 15. september 2017 på vores kontor i Odense,

Albanigade 30, st. fra kl. 13.00-16.00.

Der vil blive serveret lidt lækkert til ganen.

Yderligere oplysninger

Kontakt Henrik Benjaminsen på tlf. 70 10 11 99 eller mail eller Mads Sommerlund på tlf. 70 10 11 99 eller mail