Hvilke fordele får du ved medlemskab?

Ret&Råd tilbyder et stærk servicekoncept og et kendt brand til de advokater, der bliver medlem af vores kæde.

Fælles IT og paradigmasamling

Alt IT varetages af en ekstern IT-virksomhed, der sørger for at hvert kontor er opsat med brugbare løsninger.

Vores IT-organisation sikrer bl.a. effektiv drift og support, sikkerhedsopdateringer og back-up. Fælles for alle er:

  • Vedligehold og udvikling af hostingaftale
  • Citrix-løsning med support
  • Office 365-abonnement med licens til 4 yderligere installationer på hjemme-PC, telefon og iPad.
  • Microsoft Teams-telefoni

Alle anvender UNIK Advosys, hvorfra der er adgang til Ret&Råds omfattende fælles paradigmasamling. Paradigmerne opdateres af vores advokater. Det sikrer høj kvalitet, og meget tid besparet.

Et intranet binder os sammen i hverdagen, så vi hurtigt kan dele, søge viden og starte dialoger med kollegerne.

Desuden yder vi assistance til compliance:

  • Templates og vejledninger til arbejdet med GDPR
  • Fælles løsninger til håndtering af krypteret og sikker-mail
  • Deling af Best Practice til håndtering og dokumentation jfr. Hvidvaskloven 

Fælles markedsføring

Ret&Råd har et stærkt brand, som du vil kunne benytte i din egen markedsføring. Som en del af kædens hjemmesiden vil jeres advokatkontor få en lokale side. Med over 1,2 millioner sidevisninger per måned, er vores hjemmeside ideel til at genere nye henvendelser, og den giver knap 700 leads om måneden.

Ret&Råds hjemmeside administreres via sekretariatet, hvor vi står parat med assistance og korrektur på artikler og tekster m.m.

Vi udsender også nyhedsbreve to gange om måneden til private og erhvervsretlige kunder, og med en gennemsnitlig klikrate på 15 %, er det en god kommunikationskanal til potentielle klienter.

Ret&Råd er aktiv på både Facebook og LinkedIn, som er med til at give kæden yderligere synlighed.

Desuden yder vi rådgivning og sparring i forbindelse med lokale markedsføringsaktiviteter. Vi har en fast aftale med en grafiker og en fotograf, der gør det muligt hurtigt at rykke på nye ideer.

Fælles indkøb

Vi har fælles indkøbsaftaler, herunder:

  • Bogholderi
  • Telefoni
  • Telefonpasnining
  • Pensionsaftale
  • Karnov
  • Penneo
  • Whistleblowerordning

Fordele fagligt og socialt

Som medlem af Ret&Råd lægger vi vægt på videndeling, og medlemmer har attraktive priser hos Karnov. Vi tilbyder et godt fagligt netværk, og alle bliver tilbudt løbende mulighed for efteruddannelse.

Vi har to årlige konferencer, med både fagligt og socialt indhold. Der er stor opbakning til disse møder, som er vigtige for at styrke de personlige relationer på tværs af landet og sikrer, at kæden forbliver stærk.

Den faglige identitet og sparring er kernen af vores DNA.

Vil du vide mere om medlemskab?

"*" indikerer påkrævede felter

Samtykke*
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.