Persondataforordningen

Persondataforordningen

Hvad betyder de nye regler for håndteringen af persondata for din virksomhed?

Er din virksomhed dataansvarlig eller databehandler? Hvilke tiltag behøver din virksomhed at foretage, for at blive klar til at være compliant? Hvilke medarbejdere skal inddrages?

Kontakt os for en aftale om et foredrag om persondataforordningen, der træder i kraft 25. maj 2018. 

Her vil du få et overblik over de største faldgruber og blive introduceret til et persondata online-værktøj, som intuitivt guider dig igennem processen og hjælper din virksomhed med at blive klar til den nye persondataforordning.

Reglerne er relevante for alle organisationer og virksomheder, der indsamler, registrerer, videregiver eller sletter oplysninger om andre personer, fx medlemmer, medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere.

Der er forskellige krav alt efter virksomhedens størrelse, men én ting er sikkert: persondataforordningen vil ramme alle virksomheder.

Afholdelse af foredrag

Er du eller din virksomhed interesseret i at vide mere om, hvordan persondataforordningen kommer til at påvirke den daglige drift?

Kontakt advokat (H) Wivi H. Larsen på tlf. 46 30 46 79 eller på mail til whl@ret-raad.dk for at høre mere.

Vi har plads til 20 personer i Glostrup og 12 personer i Greve. Ved større arrangementer kommer vi gerne ud og fortæller om persondataforordningen. 

Ved deltagelse er pris pr. deltager kr. 150,00 + moms, til dækning af forplejning og materiale.
Ved udeblivelse uden afmelding opkræves et gebyr på kr. 300,00 + moms.
Der vil blive serveret kaffe/te og wienerbrød.

Det er muligt at booke foredrag ved advokatfuldmægtig Kim Hugo Rasmussen, advokat Nicholas Ørum Keller, advokat Brandur Ellingsgaard og advokat (H) Wivi H. Larsen, der alle er specialiserede inden for persondataforordningen.